Создание горизонтального CSS меню без изображения
КЗ "Красноріченський ліцей"Середа, 29.01.2025, 04:05

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методичні матеріали | Реєстрація | Вхід
Захист дітей

Меню сайту

Категорії розділу
Управління школою [58]
Виховна робота [73]
Музей школи [3]
Українська мова та література. Зарубіжна література [49]
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка [125]
Математика. Інформатика [46]
Іноземні мови [20]
Історія. Право. Громадянська освіта [42]
Початкові класи [68]
Захист України. Фізична культура. Основи здоров`я. Трудове навчання. Технології [51]
Мистецтво [12]
Гурткова робота [1]
Готуємось до атестації школи [9]
Психологічна служба [4]

Блог вчителя

Тести до ЗНО

Математика дистанційно

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Блог вчителя історії

Соціально-психологічна служба

Дистанційне навчання

Головна » Файли » Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка

У категорії матеріалів: 125
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 12 13 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Пропонуємо вашій увазі Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437

Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 1023 | Завантажень: 33 | Додав: Qri | Дата: 23.08.2016 | Коментарі (0)

Пропонуємо вашій увазі Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437

Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 551 | Завантажень: 38 | Додав: Qri | Дата: 23.08.2016 | Коментарі (0)

Автор: Анголенко З.І., вчитель ОСЗ та економіки

Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 589 | Завантажень: 3 | Додав: Qri | Дата: 24.03.2016 | Коментарі (0)

Автор: Анголенко З.І., заступник директора з ВР, вчитель економіки та споживчих знань

Мета:

розкрити зміст економічних понять теми ( гроші, функції грошей, види грошей, властивості);

показати  особливості форм сучасних грошей, їх функції та значення;

розкрити роль грошей в суспільстві;

розвивати критичне мислення учнів,  здатність приймати рішення;

стимулювати пізнавальний інтерес, уміння співвідносити теоретичні знання з практикою, виховувати  уважність , культуру праці;

сприяти соціалізації особистості,формуванню інформаційної компетентності, креативності, інноваційної особистості;

виховувати самостійність, відповідальність, економічне мислення.

Форма проведення:  економічна лабораторія                                                                                              

Методи і прийоми: дослідницька робота, випереджувальне завдання групам, комп'ютерні презентації, групова робота, відеоматеріали, діалог, пошук інформації.                                                                                                 

Обладнання: мультимедійна дошка, комп'ютер, схеми, таблиці, додаткова література.                                                                                    

Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 555 | Завантажень: 4 | Додав: Qri | Дата: 22.03.2016 | Коментарі (0)

Автор: Рибалко Л.С., вчитель біології

Основними завданнями Моделі екологічного виховання є:

  • виховання розуміння сучасних екологічних проблем;
  • впровадження кращих традицій українського народу у взаємовідносинах з довкіллям, виховання любові до рідного краю;
  • засвоєння провідних ідей, основних понять і наукових фактів;
  • розуміння багатосторонніх цінностей природи;
  • оволодіння прикладними знаннями, практичними вміннями та навичками;
  • свідоме дотримування норм поведінки в природі;
  • розвиток потреби спілкування з природою;
  • активізація діяльності щодо покращення природного середовища.
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 366 | Завантажень: 3 | Додав: Qri | Дата: 22.03.2016 | Коментарі (0)

Автор: Рибалко Л.С., вчитель біології

Літня школа – це школа самовизначення, в якій формується вміння учня самостійно працювати, орієнтуватися в процесах, які відбуваються в суспільстві. Саме на розвиток здібностей учнів та вміння бачити у кожній дитині особистість спрямована робота Літньої школи. Інноваційна модель Літньої школи визначає оздоровчу функцію навчального закладу як поняття широкого спектру дії.

Основною метою програми є  ознайомлення та глибоке вивчення методів квітникарства та рослинництва на базі «Музею кімнатних рослин» та шкільного парку.

Завдання:

  1. Навчити дітей сприймати рослини, як унікальні живі системи, тісно пов’язані з навколишнім середовищем.
  2. Прививати любов до краси.
  3. Розвивати естетичні смаки, почуття відповідальності.
  4. Формувати практичні навички по вирощуванню рослин, використання нових технологій.
  5. Вчити спілкуватися та згуртовувати навколо себе однодумців, колекціонерів, проводити екскурсії, семінари, ярмарки, виставки.
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 445 | Завантажень: 3 | Додав: Qri | Дата: 22.03.2016 | Коментарі (0)

Автори: Анголенко З.І., заступник директора з ВР, вчитель економіки; Чекмарьов В.А., соціальний педагог

Завдання:

  1. Знайомство з професіями на ринку праці, формування інформаційного простору.
  2. Виявлення схильності учнів до різних видів людської діяльності.
  3. Визначення готовності до професійного самовизначення.

Обладнання: мультимедійна дошка.

Підготовча робота: збір матеріалу про професії, анкетування учнів і батьків, обробка результатів анкет, створення презентації

План:

  1. Вступ.
  2. Поради про підході до вибору професії: «Хочу + Можу + Потрібно = Правильний вибір».
  3. Парад професій : перукар, інженер - еколог, фармацевт (знайомство з професійними особливостями), радіолог, медсестра - геронтолог (про окремих професіях).
  4. Дані анкетування старшокласників.
  5. Пантоміма «Мовчазний парад професій»: водій, вчитель, секретар, стюардеса, інспектор ГИБДД, диригент.
  6. Поради психолога: фактори, що впливають на вибір професії.
  7. Типові помилки при виборі професії.
  8. Слово молодим    «Ми у 21 столітті ».
  9. Поради батькам і випускникам від представника центру зайнятості.
  10. Підсумки конференції (рефлексія).
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 406 | Завантажень: 3 | Додав: Qri | Дата: 22.03.2016 | Коментарі (0)

Урок – екскурсія з елементами дослідження. 8 клас

Автор: Рибалко Л.С., вчитель біології

Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 427 | Завантажень: 3 | Додав: Qri | Дата: 09.02.2016 | Коментарі (0)

Автор: Рибалко Л.С., вчитель біології

Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Переглядів: 522 | Завантажень: 3 | Додав: Qri | Дата: 02.02.2016 | Коментарі (0)

Наше опитування
З якою метою ви відвідуєте наш сайт?
Всього відповідей: 123

Форма входу

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини osvita.ua

Час життя сайту


Наша адреса: 92913,КЗ "Красноріченський ліцей",кв.Верстатобудівників,5 смт.Красноріченське Кремінського р-ну Луганської обл © 2025
Сайт створено вчителем математики Прошельцовою О.А
Створити безкоштовний сайт на uCoz