Мета уроку:
- сформувати знання учнів про одне із основних прав споживачів –право на якість;
- навчити розуміти зміст понять «гарантійний термін», «термін придатності», «термін служби»;
- навчити розрізняти і визначати якість продовольчих і непродовольчих товарів, гарантійний термін, термін придатності, термін служби;
- розвивати мислення, уяву, вміння працювати у групах, формулювати та відстоювати власну думку;
- виховувати споживчу культуру споживача.
Основні поняття: належна якість, недолік, гарантійний термін, придатності, термін служби, неустойка (штраф).
Тип уроку: засвоєння нових знань (з використанням комп¢ютерної техніки)
Обладнання: компьютер, мультимедійна дошка, підручник, посібник «Практикум «Чи грамотний ви споживач?», роздатковий матеріал.
Повний текст розробки - у прикріпленому файлі |