Создание горизонтального CSS меню без изображения
КЗ "Красноріченський ліцей"Неділя, 26.01.2025, 10:31

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методичні матеріали | Реєстрація | Вхід
Захист дітей

Меню сайту

Категорії розділу
Управління школою [58]
Виховна робота [73]
Музей школи [3]
Українська мова та література. Зарубіжна література [49]
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка [125]
Математика. Інформатика [46]
Іноземні мови [20]
Історія. Право. Громадянська освіта [42]
Початкові класи [68]
Захист України. Фізична культура. Основи здоров`я. Трудове навчання. Технології [51]
Мистецтво [12]
Гурткова робота [1]
Готуємось до атестації школи [9]
Психологічна служба [4]

Блог вчителя

Тести до ЗНО

Математика дистанційно

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Блог вчителя історії

Соціально-психологічна служба

Дистанційне навчання

Головна » Файли » Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка

Есе "Я – майбутній менеджер зовнішньоекономічної діяльності"
22.04.2015, 14:47

«Світові завжди будуть потрібні досвідчені управлінці, котрі зможуть привести суспільство звідти, де воно знаходиться, туди, де воно хоче бути».

Роберт Фалмер

Тисячі доріг ведуть нас – молодь України у Світ Праці і Творчості, без яких немислиме людське життя. Всім відомий той факт, що хто швидше визначиться у своєму виборі, змолоду знайде собі справу по душі, той більше встигне зробити в житті та неодмінно буде щасливий.

Геній українського слова Іван Франко стверджував: «Людина споконвіку прагне однієї мети – до щастя. Того щастя вона досягає аж тоді, коли наука і праця зіллються до неї воєдино; коли всяка її наука буде корисною працею для суспільства, а всяка праця буде виявом її розвинутої думки, розуму, науки».

Вибір професії — це важливий крок у доросле життя. В першу чергу – це відповідальність перед батьками, перед суспільством, а найголовніше перед собою! Ця відповідальність полягає в тому, щоб обрати саме свій шлях і ним йти.

Саме зараз я і мої однокласники стоять на перепутті професійного вибору, і виникає низка питань.

Ким бути? Якій справі я ладна присвятити своє життя? На сьогоднішній день існує нескінченна кількість професій. Деякі з них з’явилися зовсім недавно, а деякі були відомі ще нашим пращурам.

Декілька років назад, прочитавши статтю про відомого на весь світ менеджера, я задала собі питання : «Хто ж такий менеджер?», «Менеджер – це посада чи професія?», «Керівник і менеджер – це одне і те ж, чи ні?»

Нині професія менеджера найбільш популярна та поширена в Україні. На сьогодні ми знаємо декілька видів менеджерів, один з них це менеджер зовнішньоекономічної діяльності. Особисто мене ця професія дуже зацікавили, бо менеджер – це стратегічний оптимізатор міжнародного бізнесу та організатор пошуку можливостей фірми на зовнішньому ринку.

На уроках економіки я дізналася що, сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності полягає в комплексному дослідженні та моделюванні міжнародного середовища у поєднанні з налагодженою взаємодією всіх підрозділів і посадових осіб організації чи установи в інтересах продуктивного досягнення визначених зовнішньоекономічних стратегій.

Ми знаємо, що в сьогоднішніх умовах в Україні відбуваються комплексні економічні перетворення, завдяки яким відбувається поступова інтеграція українських підприємств у міжнародні економічні зв'язки. Саме тому зараз в країні відчувається гостра потреба у кваліфікованих фахівцях-міжнародниках.

Я вважаю, що професію варто обирати за принципом перспективності. Менеджер зовнішньоекономічної діяльності перспективна професія і перспектива вимірюється не в грошовому еквіваленті, а швидше у розумінні того, що менеджмент – це не професія, це стиль життя. Бо, щоб працювати менеджером треба постійно вдосконалюватися, розширяти горизонт своїх поглядів і думок, мати високу дієздатність.

Я повною мірою усвідомлюю складність роботи менеджера. Тому я починаю готувати себе до майбутнього життя прямо зараз. Звичайно, високоякісні знання в сфері економічного розвитку різних країн важко отримати без допомоги спеціалістів, та успішний менеджер повинен мати не тільки знання своєї сфери, але і окремі риси характеру.

Перш за все це вміння раціонально використовувати свій час. Тут було б доречно процитувати висловлення відомого управлінця Ульріха Зиверта про значення часу: «Уміння розпоряджатися часом поряд із правильним керівництвом і технікою впливу на людей виступає чинником, що визначає Ваш успіх і невдачу».

По друге важливою складовою характеру менеджера є вміння планувати. Для менеджера зовнішньоекономічної діяльності планування – це формування короткострокових, середньострокових і довгострокових планів розвитку зовнішньоекономічної діяльності, а також розробка бізнес-планів для нових зовнішньоекономічних проектів, що припускають залучення зовнішніх джерел фінансування. До того ж планування робочого дня є дуже корисною рисою у вирії сучасного життя.

Третя та найважливіша якість характеру менеджера – це лідерство. В мене завжди активна життєва та громадська позиція, я маю організаторські здібності, відповідальна і не боюсь приймати важливі рішення.

Я – лідер, завжди намагаюсь бути в усьому першою: голова шкільного парламенту, активістка волонтерького руху школи, член шкільного наукового товариства «Інтелект», беру участь у різноманітних навчальних олімпіадах, у творчих конкурсах.

Під час цієї діяльності проявляються мої якості: активність, наполегливість, працьовитість, ініціативність.

Моя найголовніша якість – це чітке бачення мети, яка іншим є лише на досить туманних обрисах або не бачиться зовсім. Сподіваюсь, що все це допоможе мені оволодіти високою майстерністю у творчій побудові мого життя, індивідуально-особистісного життєвого проекту.

Я екстраверт – тобто люблю спілкуватися з людьми, а професія менеджера зовнішньоекономічної діяльності теж потребує вміння спілкуватись, ефективно взаємодіяти, досягати певних цілей. Вважаю дуже важливим також є освоєння механізму ділового спілкування, дотримання норм ділової етики і правил ділового етикету, ділової комунікації.

Чи потрібно кожному випускникові середньої школи стати менеджером тільки тому, що ця професія нині популярна? На жаль, вищі школи на вступних іспитах враховують незалежне тестування знань абітурієнтів з тих або інших предметів, і зовсім не зважають на здібності людини. Наприклад, у проекті Наказу МОН України про умови прийому до ВНЗ України, зазначалося, що абітурієнти з менеджменту мають проходити конкурс за сертифікатами Українського центру оцінювання якості освіти з математики та іноземної мови. Одна дисципліна потребує здатності до логічного мислення, інша — доброї пам’яті. Проте жодна з них не визначає лідерські якості, комунікативні здібності, тобто ті якості, що будуть потрібні в кар’єрі менеджера.

Саме тому мені стає дуже сумно, коли я розумію, що деякі люди обирають цю професію лише тому, що це модно, або приносить багато грошей. Вибір майбутньої професії — це друге народження. Це особиста, а може, не тільки особиста, трагедія, коли зовнішнє оточення висуває до людини вимоги, що суперечать її генотипу, її фізіологічному типу особистості. Така людина може на межі своїх можливостей непогано виконувати свої функціональні обов’язки, проте ніколи не стане реалізованою, самодостатньою, щасливою... Адже людина повинна відчувати те, що вона робить. Кожен повинен пам’ятати істину, що робота – це наше хобі , котрим ми можемо займатися кожного дня.

Менеджери зовнішньоекономічної діяльності непросто сидять у м'яких кріслах і підписують якісь папери, вони мають дуже серйозні й відповідальні завдання, у їх обов'язки також входять: вміле використання людських ресурсів, стимулювання просування співробітників службовими східцями, контроль діяльності працівників, організація виробництва та його розширення з допомогою раціональних методів організація виставок і презентацій продукції. До того ж вони постійно знаходяться в закордонних поїздках, це значить, що менеджери з зовнішньоекономічної діяльності мусять володіти іноземними мовами, володіти економічними знаннями, орієнтуватися у законах і правових нормах зарубіжних країн, а також у звичаях, традиціях, діловій культурі зарубіжних країн , мати широкий світогляд у галузі міжнародного життя та політичних процесів. На даний момент часу я працюю над собою і активно вивчаю англійську мову, адже вона є найпопулярнішою у світі.

Як і кожен спеціаліст, менеджер зовнішньоекономічної діяльності має свої професійні моменти. Про це я дізналася з джерел,а саме і зробила висновок,що діяльність менеджера складається з трьох ключових моментів.

По-перше, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності є визначеним процесом, що, насамперед, включає вивчення і проектування елементів міжнародного середовища: закордонних партнерів, рівня цін, митних правил, міжнародних норм і звичаїв та ін. У цій частині акцент робиться не тільки на аналіз та оцінку майбутніх міжнародних операцій, але і на проектування взаємовідносин з урахуванням визначених процедур. Цей елемент менеджменту становить майже половину чинників успіху в міжнародному бізнесі.

По-друге, необхідно домагатися ефективної взаємодії не тільки між працівниками зовнішньоекономічних підрозділів, але і між усіма службами підприємства, що і визначає успіх на міжнародних ринках. Тому менеджмент зовнішньоекономічної діяльності , безумовно, включає і зусилля інших працівників у просуванні товарів фірми на зовнішні ринки. Наприклад, начальник відділу технічного контролю, організовуючи систему перевірки експортного товару на предмет відповідності умовам зовнішньоторговельного контракту, є важливою ланкою функції контролю в менеджменті зовнішньоекономічної діяльності. У випадку досягнення успіху на міжнародному ринку згаданий керівник служби контролю повинен отримати винагороду у такій же мірі, як і працівники зовнішньоекономічної діяльності .

По-третє, потрібно наголосити на продуктивному досягненні всією організацією обраних зовнішньоекономічних цілей. Це значить, що критерієм якості менеджменту зовнішньоекономічної діяльності є не тільки успіх сам по собі (досягнення цілей), але і ціна цього успіху (витрати ресурсів, продуктивність).

Підводячи підсумки, я хочу визначити, що менеджер у сфері зовнішньоекономічної діяльності - професія, актуальна не тільки для сучасного світу, вона залишатиметься затребуваною і популярною і в майбутньому, оскільки завжди існуватиме ділове співробітництво України з іншими державами.

Ця спеціальність – дорога до успіху і шанс до кар’єрного росту.

Я впевнена, що саме ця професія і залишиться моїм вибором, а, значить, і щасливою долею!

Література

  1. Ідеальний керівник : Чому їм не можна стати і що з цього слід / Іцхак Калдерон Адізес; Пер. з англ. - М .: Альпіна Бізнес Букс, 2007. - 262 с.
  2. Зовнішньоекономічна діяльність: навчальний посібник / А. І. Дралін, С. Г. Міхнева . - Вид. 2-е , перероб. і доп. - Пенза : Інформаційно -видавничий центр ПГУ, 2006. - 127 с.
  3. Мистецтво життєтворчості особистості: Наук.-метод. посібник: У 2 ч. / Ред. Рада: В. М. Доній (голова), Г. М. Несен (заст. голови), Л. В. Сохань, І. Г. Єрмаков (керівники авт. колективу) та ін. – К.: ІЗМН, 1997.–Ч. 2: Життєтворчий потенціал нової школи. – 936 с.
  4. Як набувати друзів та впливати на людей / Пер. з англ. Ф. Н. Красавіна. – К.: Наук. думка, 1989. – 224 с.
  5. Резник С.Д. , Бондаренко В.В., Соколов С.Н. , Удалов Ф.Е. Персональний менеджмент З грифом Міністерства освіти та науки . - М.: ИНФРА -М, 2008
Категорія: Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка | Додав: Qri | Теги: менеджмент, есе
Переглядів: 2755 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
З якою метою ви відвідуєте наш сайт?
Всього відповідей: 123

Форма входу

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини osvita.ua

Час життя сайту


Наша адреса: 92913,КЗ "Красноріченський ліцей",кв.Верстатобудівників,5 смт.Красноріченське Кремінського р-ну Луганської обл © 2025
Сайт створено вчителем математики Прошельцовою О.А
Створити безкоштовний сайт на uCoz