Моніторинг динаміки навчальних досягнень учнів
Моніторинг динаміки навчальних досягнень учнів з 2012 по 2014 рік дав змогу з’ясувати , що порівняно з 2011/2012 н. р. та 2012/2013 н. р. у 2013/2014 н. р. рівень навчальних досягнень учнів змінився . Так, високий рівень навчальних досягнень у 2011/2012 н. р. продемонструвало 7% , в 2012/2013 н. р. кількість таких учнів складала – 6%, то в 2013/2014н. р. – знизився і складає – 5%, тобто тенденція з кожним наступним роком знижується. Щодо достатнього рівня склалася така картина : якщо в 2011/2012 н. р. кількість учнів становила 32% то в 2012/ 2013 н. р. їх відсоток збільшився і мав 35%, але в 2013/2014 н. р. спостерігається спадання показників і становить 30%, таким чином бачимо , що число учнів достатнього рівня за останні три роки є нестабільним. Найбільше учнів продемонструвало середній рівень навчальних досягнень у 2013/2014 н .р. - 41%, але у попередні роки цей відсоток був меншим, хоча також домінував у порівнянні з іншими рівнями. Порівняно з 2012/2013 н. р. кількість учнів з низьким рівнем навчальних досягнень знизилася на 1% і в 2013/2014 н. р. – становить 15%...
Повний аналіз розміщено на 6 сторінках прикріпленого файлу |