Курс математики основної
школи логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти учнів, розпочату
в початкових класах, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових
і пізнавальних можливостей школярів. В основу побудови змісту й організації
процесу навчання математики покладено компетентнісний
підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є
сформовані певні компетентності як здатності учня успішно діяти в навчальних і
життєвих ситуаціях і нести відповідальність за свої дії. Компетентність є
особистісним утворенням, яке формується на основі здобутих знань, досвіду
діяльності, вироблених ціннісних орієнтацій, ставлень, оцінок.
Програма
«Інформатика» для 5 – 9
класів спрямована на реалізацію мети та завдань інформаційно-технологічного
компонента освітньої галузі «Технології», визначених у Державному стандарті
базової і повної загальної середньої освіти. Програма
розрахована на учнів, які до 5 класу не вивчали інформатики.