Задачі:
- ознайомити учнів з правилами будування виробів, кольоровою гамою та оформленням виробів;
- розвивати вміння створювати форму виробів з урахуванням пропорцій, кольоровим рішенням, фактурою матеріала;
- розвивати вміння композиційної побудови виробів з бісера;
- розвивати творчі можливості учнів, елементи технічного мислення, позитивного емоційного відношення до праці;
- виховувати почуття прекрасного;
- виховувати самостійність, творчу активність, акуратність, терпіння.
Ці задачі вирішуються в комплексі вправ, виконання практичних завдань по виготовленню виробів з бісер.
В процесі виконання програми прогнозується знайомство з різними матеріалами й техніками плетіння, формівання практичних умінь, навичок виконання виробів за схемою, декоративної роботи як засіб пізнання прекрасного.
Практичні роботи дозволять прослідкувати технологичний процес виготовлення різних виробів, які об’єднані за змістом та логікою задуму.
Матеріал програми побудовано за структурою зростання складності. Зразки, виконанні вчителем, надані не для копіювання, а для наглядного уявлення процесу роботи.
Перший модуль навчання– плетіння на проволоці.
Другий модуль навчання – плетіння двума голками (монастирське плетіння).
Третій модуль навчання – сітчате плетіння.
Четвертий модуль навчання - мозаїчне плетіння та поєднання декількох технік в одній роботі.
На кожному етапі навчання учні виготовляють вироби відповідно до тематики планування (додаток 1)
Завершальним етапом навчання є самостійна творча робота учня (проект), яка включає: ескізи, розробку схем плетіння, виконання виробів та дослідницьку частину з історії та перспектив розвитку бісероплетіння.
Програма на 11 сторінках - у прикріпленому файлі |