Соціально-психологічна служба |
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 561 Показано матеріалів: 551-560 |
Сторінки: « 1 2 ... 54 55 56 57 » |
Додаток
до листа Міністерства освіти і науки
України від 08.07.13 № 1/9-480
|
Додаток до листа МОН від 17.07.2013 № 1/9-497 |
Додаток до листа МОН від 18.07.2013 № 1/9-503
Інструктивно-методичні матеріали
розроблено відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню
освіту», «Про охорону праці».
|
Мистецтво –
особлива форма відображення дійсності, естетичний художній феномен, який
передає красу навколишнього світу, внутрішнього світу людини через осмислення
фундаментальних категорій «краса», «гармонія», «ритм», «пропорційність»,
«довершеність». Особливості опанування мистецтва в школі пов’язані з його багатогранним впливом на свідомість і
підсвідомість людини, її емоційно-почуттєву сферу, художньо-образне мислення і
творчі здібності. Мистецтво сприяє художньо-естетичному розвитку людини та
стимулює готовність особистості брати участь у різних формах культурного життя
суспільства.
Мистецтво |
Переглядів: 1893 |
Завантажень: 304 |
Додав: Qri |
Дата: 10.08.2013
|
|
Предмет «Природознавство» в 5 класі
продовжує курс природознавства початкової школи. Передбачається, що здобуття
нових знань, а також узагальнення,
розширення і поглиблення природничих знань, умінь і навичок, набутих у
початковій школі, забезпечать достатню основу для вивчення біології, хімії,
географії, фізики як самостійних предметів у 6-9 класах. |
Інтегрований предмет «Основи здоров’я» передбачає
розвиток здоров'язбережувальної
компетентності шляхом набуття учнями навичок збереження, зміцнення,
використання здоров'я та дбайливого ставлення до нього.
Зміст предмета
"Трудове навчання" має чітко виражену прикладну спрямованість і
реалізується переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації
занять.
Фізичне
виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку
учнівської молоді. |
Основне призначення іноземної
мови — сприяти в оволодінні учнями
уміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах відповідно до
мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і
ситуаціях. Саме середня школа є тим навчальним закладом, де формуються базові
механізми іншомовного спілкування, котрі у майбутньому випускники зможуть
розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб.
Іноземні мови |
Переглядів: 4855 |
Завантажень: 1309 |
Додав: Qri |
Дата: 10.08.2013
|
|
Історія як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості,
розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та
отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави, Європи та світу в
цілому. Історія допомагає школярам ідентифікувати себе як громадян України,
усвідомлювати складність зв’язку сьогодення з минулим, сприймати культурне розмаїття суспільств, підготуватися
до життя в складному сучасному світі. |
Курс математики основної
школи логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти учнів, розпочату
в початкових класах, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових
і пізнавальних можливостей школярів. В основу побудови змісту й організації
процесу навчання математики покладено компетентнісний
підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є
сформовані певні компетентності як здатності учня успішно діяти в навчальних і
життєвих ситуаціях і нести відповідальність за свої дії. Компетентність є
особистісним утворенням, яке формується на основі здобутих знань, досвіду
діяльності, вироблених ціннісних орієнтацій, ставлень, оцінок. Програма
«Інформатика» для 5 – 9
класів спрямована на реалізацію мети та завдань інформаційно-технологічного
компонента освітньої галузі «Технології», визначених у Державному стандарті
базової і повної загальної середньої освіти. Програма
розрахована на учнів, які до 5 класу не вивчали інформатики. |
Програми з української мови та літератури, світової літератури для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання розроблено на основі Закону України "Про загальну середню освіту" й нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392), який ґрунтується на засадах компетентнісного, когнітивно-комунікативного, особистісно зорієнтованого й діяльнісного підходів до навчання, що зумовлює чітке визначення результативного складника засвоєння змісту базової й повної загальної середньої освіти. |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|