Навчання математики в
основній школі передбачає передусім формування предметної математичної
компетентності, сутнісний опис якої подано у розділі «Державні вимоги до
загальноосвітньої підготовки учнів» цієї програми. Крім того, воно має зробити
певний внесок у формування окремих ключових (більш загальних, що виходять за
межі одного предмета) компетентностей, зокрема загальнонавчальної (уміння
вчитися), комунікативної (здатності грамотно формулювати і висловлювати
судження), загальнокультурної та інших. Формування зазначених компетентностей
підпорядковується реалізації загальних завдань шкільної математичної освіти, що
здійснюється на всіх ступенях школи.
Метою
навчання курсу «Інформатика» є формування і розвиток предметної ІКТ-компетентності та ключових
компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у
суспільстві, що забезпечить готовність учнів до активної життєдіяльності в
умовах інформаційного суспільства та їх спроможність стати не лише повноцінними
його членами, а й творцями сучасного суспільства.
|