27 грудня відбувся відкритий підсумковий урок з німецької мови (як другої іноземної) з теми «Покупки і продукти харчування» в 9 класі (вчитель Чехута З.М.).
Практична мета уроку: активізація лексичного матеріалу з теми, поглиблення знань учнів з теми «Закінчення прикметників» та удосконалення навичок усного мовлення.
Соціокультурна мета: розвиток позитивного ставлення до культури народу, мова якого вивчається.
Розвиваюча мета: розвиток пізнавальних, мовленнєвих та аналітичних здібностей учнів, логічного мислення,уваги та памʼяті, мовної здогадки, розвиток інтересу до вивчення мови.
Виховна мета: допомагати учням осягнути важливість і необхідність оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування; виховання вміння працювати в колективі; виховання почуття ввічливості та чуйності у стосунках з оточуючими.
На уроці використовувались роздаткові матеріали: кольорові плакати, картки, роздруковані ілюстрації з «Bildwörterbuch» Helen Davies і Stefanie Steiner, а також граматичні кола і таблиці. Урок відбувався в кабінеті інформатики з використанням Інтернету та інтерактивної дошки.
Учням сподобалось вивчати лексику і мовні вирази на сайті http://lingohut.com/, вони почули вимову диктора, тренувалися у різних ігрових формах перевірки знань. Для читання був використаний текст з http://academia.in.ua/ «Чому не можна під час навчання їсти?». Урок пройшов швидко і легко.
|