Сучасні діти, занурені з головою в планшети та телефони, вдало вміють завантажувати будь-які програми з Інтернету та швидкоруч друкують повідомлення своїм друзям. Їхнім здібностям заздрять навіть дорослі.
Але при контактному спілкуванні з’ясовується, що діти, в особливості підлітки, не вміють правильно висловити свою думку, не чують співрозмовника, не вміють уникати конфліктів.
З метою розширення знань дітей про конфлікт, пошуку ефективних шляхів розв’язання конфліктних ситуацій, навчання тактиці співробітництва практичний психолог Гайда О.М. провела для учнів 5 та 6 класів тематичне коло «Конфлікт і спілкування» і заняття з елементами тренінгу «З чого складається конфлікт».
Фото
В цікавих ігрових вправах учні бачили самих себе, почули один про одного і відкривали себе з іншого боку. «Кошик сміття» діти викинули свої негативні риси характеру, вади і звички, які можуть призвести до конфлікту. Вправа «Бутерброд» допомогла почути один одного, «Доріжка знайомств» розкрила краще, що є в кожному.
Також шестикласники переглянули відеоролик «Розкажи дорослому, якому довіряєш» про попередження сексуального насильства щодо дітей в колі довіри.
Практичний психолог Гайда О.М. порадила учням залишатися спокійними і врівноваженими, терплячими, не відповідати образою на образу, бути готовими визнати свою провину, не мстити, ставитися до проблем з гумором і прагнути не допустити ситуацію до конфлікту, пам’ятати, що нерозв’язаний конфлікт веде до бійки. |