День перший «Пам'ятаємо! Поважаємо! Думаємо про наслідки!»
Для учнів 5-8 класів були запропоновані завдання під гаслами: «Трагедія сьогодення - горять чорнобильські ліси», «Відтворюємо красу нашого лісу засобами живопису».
Результат: 29 учнів надіслали свої творчі роботи та малюнки, разом з рідними згадували, шукали відповіді на запитання, виражали думки через творчість.
Для учнів 9-11 класів запропоновано випробувати власні сили та можливості при проходженні завдань квесту «Чорнобиль», розроблений учнем 11 класу Таранухою Андрієм для активізації учнів та привернення уваги молоді до історії про трагедію на ЧАЕС
Результат: матеріали квесту були корисними та зацікавили учасників з усієї України! Вітаємо переможниць квесту в нашій школі Солонину Ілону та Дробот Маргариту(11 клас)!
День другий «Досліджуй! Спостерігай! Будуй гіпотези! Роби висновки!
Для учнів 3-4 класів запропоновано разом з батьками провести дослідження «Що спільного мають хліб, пшенична каша, рис, кисіль?»
Результат: учні початкової школи навчались експериментувати, фіксувати результати експериментів. Були проведені випробування різних продуктів на вміст крохмалю. Особлива подяка учням 3-б класу Попову Богдану та 4-б Дегтяренко Костянтину за активну участь та допитливість, а батькам та рідним учнів за підтримку та організацію досліджень!
Фото
День третій «Індикатори поруч!»
Для учнів 7 класу запропоновано разом з батьками виготовити індикатори та перевірити їх дію, використавши харчові продукти та засоби побутової хімії.
Результат: учні 7 класу за підтримки батьків навчились виготовляти індикатори, дослідили харчові продукти та засоби побутової хімії, висловлювали гіпотези та аналізували результати, зробили висновки про вплив засобів побутової хімії на шкіру, підтвердили необхідність використання гумових рукавичок при роботі з миючими засобами та гашеним вапном.
День четвертий «Наша планета в наших руках!»
Учні 11 класу в рамках STEM-тижня отримали завдання з теми «Зелена хімія»— оживити 12 принципів Зеленої хімії, проаналізувати можливості власного внеску в реалізацію цих принципів.
Результат: учні познайомились з принципами Зеленої хімії, розробили інфографіку «12 принципів Зеленої хімії», розпочали роботу над проєктом «Зелена хімія як частина нашого життя». |