Ось і добігає кінця 2020 рік. Мабуть, для багатьох українців він видався непростий. Багато викликів часу відобразилось і на освітньому процесі. Але, якщо взяти із собою лише успішний досвід, то будемо мати силу рухатись уперед. А рухатись уперед нас спонукають наші учні, сучасні і розвинені, але в той же час такі, що потребують постійної підтримки і допомоги. Тому ми і намагаємося знайти такі «родзинки», які допоможуть дітям розкриватися та самовдосконалюватись.
Фото
Серед багатьох проєктів, у яких брали участь освітяни, особливе місце посідають такі, що навчають орієнтуватись у безмежному інформаційному просторі, шукати важливе і значуще, аналізувати та сортувати повідомлення, створювати власні інформаційні продукти.
Один з таких проєктів, «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність», - це справжня знахідка для педагога, який встигає крокувати поруч із часом, навчає своїх учнів руйнувати стереотипи, навчатися через історії та ніколи не забувати про академічну доброчесність.
Хоча проєкт спочатку був розрахований на участь у ньому учнів 8 – 10 класів, та багато вправ залюбки виконують семикласники і навіть шестикласники, такі як «Сніжинка», «Коло ідей», «Малюнки на спині» та інші, які проводить на своїх уроках вчитель української мови та літератури Федоркова Л.В. |