«Навчальний поступ учня як індикатор якості освіти» - тема чергової педагогічної ради, що відбулась 15.11.2021 в Красноріченському ліцею - надала можливість проаналізувати рівень адаптаціїї п'ятикласників цього року та окреслити майбутні перспективи адаптації перших п'ятикласників Нової Української Школи.
Фото
З питання підсумків класно-узагальнюючого моніторингу доповідали заступники директора закладу Коваль А.М. та Топчій Ю.С..
Про особливості роботи з батьками щодо їх залучення до адаптації дітей до навчання в основній школі виступили класні керівники Коваль А.М. та Становихіна Л.В.
Результати психологічного моніторингу адаптаційних процесів п'ятикласників презентувала психолог ліцею Гайда О.М..
Підсумки перевірки стану відвідування учнями закладу освіти проаналізував соціальний педагог Чекмарьов В.А..
Поряд з традиційним психолого-педагогічним аналізом навчального поступу п'ятикласників також були проведені майстер-класи тренерами-педагогами Любар О. В., Бутко О. М., Федорковою Л. В., Дегтяренко Є.Г., що окреслили особливості перехідного періоду та переходу учнів НУШ на наступний навчальний рік до базової школи, познайомили учителів закладу з особливостями оцінювання п'ятикласників, що окреслені в державному стандарті та типовій освітній програмі, конструктором навчальних програм НУШ, виконали вправи, що можна використати для формувального оцінювання п'ятикласників, познайомились з азами інфомедійної грамотності, освітнім компасом від ОЕСD, визначили шляхи саморозвитку педагогів ліцею та гімназії.
Директор закладу Хмельницька О. Л.
|