Создание горизонтального CSS меню без изображения
КЗ "Красноріченський ліцей"П`ятниця, 17.05.2024, 11:32

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методичні матеріали | Реєстрація | Вхід
Захист дітей

Меню сайту

Категорії розділу
Управління школою [58]
Виховна робота [73]
Музей школи [3]
Українська мова та література. Зарубіжна література [49]
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка [125]
Математика. Інформатика [46]
Іноземні мови [20]
Історія. Право. Громадянська освіта [42]
Початкові класи [68]
Захист України. Фізична культура. Основи здоров`я. Трудове навчання. Технології [51]
Мистецтво [12]
Гурткова робота [1]
Готуємось до атестації школи [9]
Психологічна служба [4]

Блог вчителя

Тести до ЗНО

Математика дистанційно

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Блог вчителя історії

Соціально-психологічна служба

Дистанційне навчання

Головна » Файли » Управління школою

Звіт про завершення ІІ (діагностико – концептуального) етапу дослідно-експериментальної роботи)
[ Викачати з сервера (335.5 Kb) · Google Диск (335 Кб) ] 14.06.2016, 11:01

Протягом звітного періоду педагогічним колективом апробовано структурно-змістову модель освітнього округу. Модель визначає місію округу, яка полягає у створенні умов щодо формування конкурентоспроможного вчителя, модернізації його професійного розвитку, усунення суперечностей, що виникають між потребою суспільства в якісній підготовці вчителів і наявними можливостями освітньої системи округу. Розкриває завдання округу:створення єдиного інноваційного освітнього простору; реалізація індивідуальних програм професійного та особистісного розвитку педагогів з урахуванням їхніх власних потреб та вимог замовників освітніх послуг; забезпечення учням можливості вибору індивідуального освітнього напрямку; координація навчально-виховного процесу в структурних підрозділах округу для розширення спектру та підвищення якості додаткових освітніх послуг.

Модернізація управління інноваційними процесами у межах освітнього округу  ефективна за умов створення системи управління, ознаками якої є концептуальна цілісність, структурна завершеність, цілеспрямованість і керованість, функціонально-діяльнісний характер взаємодії її складових, діагностично-результативний супровід на основі визначених критеріїв і показників. Система управління інноваційними процесами в окрузі ґрунтується та забезпечується нормативно-правовими, соціально-педагогічними, психолого-педагогічними, організаційно-управлінськими умовами і передбачає:

·       оновлення змісту, функцій і технологій управління;

·       розвиток інноваційної компетентності педагогів,  управлінців;

·       застосування програмно-проектного підходу у визначенні змісту і технологій інноваційного процесу.

Реалізація експерименту здійснюється через принципи гуманізації та демократизації, принцип креативності, орієнтації на інноваційні процеси, на формування творчої особистості, а також реалізацію принципів справедливості, ініціативи, стабільності педагогічного колективу. Модель округу - результат творчого пошуку колективу всіх суб’єктів навчально-виховного процесу .

Основними умовами управління нами визначено: нормативно-правові, соціально-педагогічні, психолого-педагогічні та організаційно-управлінські.

 Нормативно-правові умови складають документи міжнародного, державного та регіонального рівнів, що визначають і упорядковують інноваційні процеси.

Соціально-педагогічні умови відтворюють соціально-економічні, культурні та освітні потреби регіону з урахуванням державно-громадського характеру управління як основи автономного функціонування й розвитку інноваційного середовища в регіоні та формування регіональної освітньої політики.

Психолого-педагогічні умови управління розглядаються у контексті інноваційної компетентності педагогів: готовності до змін; соціально-педагогічній ерудованості; здатності оперувати інформацією; готовності до постійного самонавчання та саморозвитку, комунікації та емоційній стабільності; здатності до прийняття рішень та організації; відкритості.

Організаційно-управлінські умови передбачають забезпечення незалежної експертизи інноваційних проектів і програм, розробку і запровадження методів управління інноваційними процесами, здійснення контролю й оцінювання результатів інноваційного пошуку.

Інноваційні процеси  в окрузі враховують такі компоненти:

  1. Валеологічний (поліпшення умов праці педагогічних працівників):
    1. забезпечення здорового психологічного мікроклімату;
    2. обладнання робочого місця;
    3. створення ситуації успіху.
  2. Технологічний:
    1. стиль управління орієнтований на працівників;
    2. делегування повноважень;
    3. мотивація та комунікації для регулювання міжособистісних   стосунків у колективі.
  3. Розвивальний:
    1. організація діяльності науково-дослідницької роботи,вивчення перспективного досвіду,наукових розробок та втілення їх в інноваційну діяльність;
    2. здійснення процесу самоосвіти;
    3. реалізація системи неперервної освіти педкадрів;
    4. конроль працівників .
  4. Моніторинговий:
    1. здійснення постійного оцінювання результатів діяльності певного підрозділу освітнього округу;
    2. накопичення даних для створення інформаційної бази для поточної обробки результатів управлінської діяльності;
    3. локальні спостереженя з метою їх аналізу та коригування.
  5. Інформативний:
    1. використання сайту школи для обміну інформацією;
    2. інформатизація НВП;
    3. розвиток інформаційної компетентності вчителів задля ефективної роботи в інноваційному  освітньому просторі;
    4. інформатизація робочого місця вчителя, адміністратора,психолога, соціального педагога,бібліотекаря.
  6. Маркетинговий:
    1. створення та надання освітніх послуг;
    2. прогнозування і моделювання освітнього процесу в майбутньому та реалізація відповідних підготовчих заходів.
  7. Проектний:
    1. залучення педагогів до інноваційних процесів;
    2. опанування нових методик;
    3. участь у регіональних проектах професійного розвитку;
    4. участь у всеукраїнських, міжнародних педагогічних, соціальних проектах, тощо.

Повний текст на 30 сторінках - на Google Диску

Категорія: Управління школою | Додав: Qri | Теги: дослідно-експериментальна робота, звіт, школа
Переглядів: 422 | Завантажень: 145 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
З якою метою ви відвідуєте наш сайт?
Всього відповідей: 123

Форма входу

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини osvita.ua

Час життя сайту


Наша адреса: 92913,КЗ "Красноріченський ліцей",кв.Верстатобудівників,5 смт.Красноріченське Кремінського р-ну Луганської обл © 2024
Сайт створено вчителем математики Прошельцовою О.А
Створити безкоштовний сайт на uCoz