Витяг з проекту: "Чудовий смак чаю, розмаїття сортів, аромат і
багаточисленні цілющі властивості завоювали весь світ. Чай – напій № 1,
традиції його споживання налічують тисячоліття. Він бадьорить, втамовує спрагу,
освіжає.
Технологічна еволюція чаю подарувала нам чай в пакетиках.
Він зручний у зберіганні, транспортуванні, приготуванні, він заощаджує наш час.
Тому його переважно споживають люди, які ведуть активний спосіб життя. В
країнах ЕС 77 % людей споживає саме пакетований чай. Українські споживачі також
надають перевагу чаю в пакетиках. Нині на прилавках супермаркетів можна знайти багато видів чаю, але якому ж чаю надати перевагу? Існує
стереотип, що чай в пакетиках поступається якістю листовому, що він
ненатуральний, що це «пил цейлонських доріг». Як же не купити «кота в мішку»?
Як навчитися відрізняти чай низького сорту від якісного? Чи безпечний чай в
пакетиках для здоров`я? Та чи
відповідає яскрава реклама якості пакетованого чаю, адже головним інструментом
переконання споживачів є брендова політика? Відповідь на ці та інші питання
дасть незалежне порівняльне тестування, що є основою европейської системи
захисту прав споживачів. Це один із механізмів інформування споживачів,
важливий елемент освіти, фактор забезпечення безпеки і якості споживання та
дотримання права на особистий вибір товарів та послуг.
Ми, послідовники і активісти споживчого руху в
Красноріченській загальноосвітній школі, маємо активну громадську позицію,
обізнані в питаннях реалізації прав споживачів, проводимо просвітницьку та
інформаційну роботу в нашому селищі, прагнемо оволодіти методикою проведення
незалежного порівняльного тестування. Все це і є підставою для участі у
конкурсі та реалізації проекту «Кіт у мішку»." |