Создание горизонтального CSS меню без изображения
КЗ "Красноріченський ліцей"Середа, 15.05.2024, 07:32

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методичні матеріали | Реєстрація | Вхід
Захист дітей

Меню сайту

Категорії розділу
Управління школою [58]
Виховна робота [73]
Музей школи [3]
Українська мова та література. Зарубіжна література [49]
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка [125]
Математика. Інформатика [46]
Іноземні мови [20]
Історія. Право. Громадянська освіта [42]
Початкові класи [68]
Захист України. Фізична культура. Основи здоров`я. Трудове навчання. Технології [51]
Мистецтво [12]
Гурткова робота [1]
Готуємось до атестації школи [9]
Психологічна служба [4]

Блог вчителя

Тести до ЗНО

Математика дистанційно

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Блог вчителя історії

Соціально-психологічна служба

Дистанційне навчання

Головна » Файли » Початкові класи

Нестандартний урок з математики у 3 класі «Розв'язання виразів та задач»
[ Викачати з сервера (21.6 Kb) ] 10.01.2017, 16:28

Мета.  Перевірити рівень оволодіння учнями навчального матеріалу, формувати вміння розв'язувати задачі, закріпити навички табличного множення і ділення чисел, вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, творчі здібності, вчити дітей працювати парами. Виховувати повагу до традицій рідного краю.

Обладнання: картки, малюнки, плакати.

Тип уроку: узагальнюючий.

Хід уроку

I. Організаційна частина

Продзвенів уже дзвінок

Всім пора нам на урок.

Станьте всі рівненько,

Привітаємось гарненько.

«Добрий день!»

Щоб робота в нас кипіла

Працювати будем

Швидко! Дружно! Вміло!

II. Основна частина

Повідомлення теми й мети уроку.

На сьогоднішньому уроці ми будемо розв'язувати приклади, задачі, рівняння. Повторимо таблиці множення і ділення, а також будемо визначати периметр прямокутника.

Сьогодні ми з вами всім класом поїдемо на ярмарок, але він у нас незвичайний, а математичний.

Україна, Кремінщина, рідна земля... Край, який багатий звичаями та традиціями. І однією з традицій є ярмарок. Землероби, народні умільці, виставляли кращі свої набутки. Люди з'їжджалися на ярмарок як на свято, своєрідну виставу. Кожна людина, яка їхала на свято, везла з собою багаж. Наш багаж - це ваші знання. Давайте перевіримо, який багаж є у вас.

Мозковий штурм.

Гра «Назви одним словом»

- Результат при множенні - це...                     

- Результат при діленні - це...

- Зменшити числа в кілька разів - це ...

- Друге число при діленні - це...

- Збільшити число в кілька разів – це…

- Перше число при діленні – це…

Молодці!

Багаж знань гарний, але щоб щось купити, необхідно мати гроші. А які гроші в нас будуть, ви дізнаєтесь, коли справитесь з таким завданням.

Математична розминка.

Гра «Ніч і день»

Ніч - 36 поділити на 6. День - ...

Ніч - 4 збільшити у 6 разів. День - …

Ніч - знайти третину числа 15. День - …

Ніч - ділене 20 дільник 5. День - …

Ніч - перший множник 5 другий 9. День - …

Ви справилися з завданням і ми можемо побачити, яку валюту візьмемо з собою.

Валюта.

Увага, правильність, взаємодопомога, згуртованість, дисципліна, швидкість.

- Діти, для того, щоб вирушити на ярмарок, нам необхідний транспорт. Щоб дізнатися, на чому ми поїдемо, розв'яжемо приклади.

60-5=                                  40+20=                 50+10=

35+40=                               80-20=                  25+50=

III. Актуалізація опорних знань

1.Хвилинка каліграфії.

- Діти, ми маємо робити все, щоб наша держава була найкраща в світі. Який внесок можете зробити ви?

Пропоную повторити правопис цифри 24. Як пов'язані наші числа з нашою Україною? (24 серпня - День незалежності України).

- Що означає цифра 4?

- Що означає цифра 2?

2.Математичний диктант.

   Записати:

- частку чисел 15 і 5

- 30 зменшити у 5 разів

- 40 поділити на 8

- добуток чисел 6 і 8

- 7 помножити на З

- 5 збільшити у 7 разів

- 20 збільшити на 7

- 35 зменшити на 10

3. Самостійна робота.

Розв'язання рівнянь (по рядах)

х •4=32                          х:2=8                        48: х= 8

Фізкультхвилинка

 Руки в сторони та вгору —

 На носочки піднялись.

 Підніми голівку вгору —

 Й на долоньки подивись.

 Присідати ми почнемо,

 Добре ноги розімнемо.

 Раз — присіли, руки прямо.

 Встали — знову все так само.

 Повертаємося вправно,

 Все виконуємо гарно.

 Вліво-вправо повернулись

 І сусіду усміхнулись.

4.Робота над задачею.

З давніх часів в Україні славилися вироби з глини. Майстер, який виробляє вироби з глини - називається гончар.

У мене на столі є глечик. А у глечику завдання для вас.

Задача.

Гончар виготовив 30 глечиків. Чотирьом покупцям він продав по 3 глечики. Скільки глечиків залишилося у гончара?

Виготовив - 30 гл.

Продав - 4 п. по 3 гл.

Залишилося - ? гл.

           Розв'язання

1)3 •  4 =12 (гл.) продав гончар.

2) 30 - 12= 8 (гл.)

Відповідь: у гончара залишилося 8 глечиків.

5.Робота з підручником.

Розв'язання прикладів № 323.

Перший стовпчик разом, а другий самостійно.

18 + 36 : 9            54 : (6 + 3)                  63 : 9 3               38 + 57

72-27 : 9               54 : 6 + 3                     63 + 9 3              91-19

6. Робота з одиницями вимірювання величин.

На ярмарок любили приїжджати козаки. А купували вони сіль. Одиниця маси, якою зважували в ті давні часи сіль називалась пуд. 1 пуд =16 кг.

Задача

Козаки завантажували на віз сіль. Коли вони поклали на віз 18 пудів, то на возі стало 21 пуд. Скіль пудів солі було на возі спочатку?(Усно)

  • Діти, зараз попрацюємо з іменованими числами.

2 дм =  ? см          4 см =  ? мм            2 доби =  ? год

3 м =   ?дм            1 хв =  ? с                  1 ц =  ? кг

7. Геометричний матеріал.

Робота в парах.

У народі кажуть: «Хата без рушників-родина без дітей». «Рушник-обличчя оселі».

«Не було в Україні жодної оселі, де б не полум'янився вишитий рушник». Традиційно на Україні вишивали   рушники червоними та чорними нитками. Червоний - то любов, а чорний - колір землі, смутку, печалі. У вас на столі лежать невеличкі рушнички. Ви повинні виміряти довжину і ширину. Знайти периметр.

IV. Підсумок уроку

Ось і підійшла наша подорож до кінця. Ми багато чого придбали на ярмарку.

Гра «Мікрофон»

  • Що вам найбільше сподобалося на уроці?

На доброму ярмарку ми побували. Усі працювали, усі купували, а тепер же й додому час. Я усім бажаю щастя, здоров'я. Щоб завжди на наших столах був достаток, щоб було що продавати і за що купувати.

V. Домашнє завдання

с.53-54, №8, №11.

Категорія: Початкові класи | Додав: Qri | Теги: нестандартний урок, 3 клас, урок математики
Переглядів: 1341 | Завантажень: 31 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
З якою метою ви відвідуєте наш сайт?
Всього відповідей: 123

Форма входу

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини osvita.ua

Час життя сайту


Наша адреса: 92913,КЗ "Красноріченський ліцей",кв.Верстатобудівників,5 смт.Красноріченське Кремінського р-ну Луганської обл © 2024
Сайт створено вчителем математики Прошельцовою О.А
Створити безкоштовний сайт на uCoz