Создание горизонтального CSS меню без изображения
КЗ "Красноріченський ліцей"П`ятниця, 17.05.2024, 14:33

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методичні матеріали | Реєстрація | Вхід
Захист дітей

Меню сайту

Категорії розділу
Управління школою [58]
Виховна робота [73]
Музей школи [3]
Українська мова та література. Зарубіжна література [49]
Фізика. Біологія. Географія. Хімія. Природознавство. Економіка [125]
Математика. Інформатика [46]
Іноземні мови [20]
Історія. Право. Громадянська освіта [42]
Початкові класи [68]
Захист України. Фізична культура. Основи здоров`я. Трудове навчання. Технології [51]
Мистецтво [12]
Гурткова робота [1]
Готуємось до атестації школи [9]
Психологічна служба [4]

Блог вчителя

Тести до ЗНО

Математика дистанційно

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Блог вчителя історії

Соціально-психологічна служба

Дистанційне навчання

Головна » Файли » Управління школою

МАТЕРІАЛИ для участі в конкурсі на кращий проект опорної школи
[ Викачати з сервера (120.0 Kb) ] 14.05.2016, 20:53

Загальна інформація про опорну школу округу.

Красноріченська ЗОШ має досвід роботи  експериментального навчального закладу регіонального рівня (2004-2008),(2008-2013)роках з питань функціонування освітнього округу. Відповідно до плану роботи  школи,на виконання наказу Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації від 11.02.2014 р.№93 «Про продовження статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня Красноріченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кремінської районної ради Луганської області»,наказу відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації від 08.01.2015р.№10-од «Про організацію діяльності експериментального навчального закладу регіонального рівня Красноріченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кремінської районної ради Луганської області» Красноріченській ЗОШ продовжено статус експериментального навчального закладу регіонального рівня за темою «Модернізація управлінської діяльності в інноваційному просторі освітнього округу». Науковим керівником призначено О.В. Касьянову ,проректора Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,кандидата педагогічних наук. Красноріченський  освітній округ, побудований за моделлю горизонтальної форми управління та кооперації закладів освіти.Функціонування освітнього округу з серпня 2010 року законодавчо  унормовано статтею 9 Закону України «Про загальну середню освіту»,Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня  2010 р.N 777 затверджено Положення про освітній округ. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 № 79 – нова редакція Положення про освітній округ

Утворення  та робота  Красноріченського освітнього округу здійснюється на підставі установчої угоди про спільну освітню діяльність, яка укладена між навчальними закладами, що входять до його складу(25.03.2011р.).

 Комунальний заклад освіти- Красноріченська   загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кремінської районної ради Луганської області

 Розташований за адресою:92913, КВ-Л ВЕРСТАТОБУДІВНИКІВ,5

Тел.0645493157

* Статут затверджено рішенням Кремінської районної ради  23/25 від 24.04.2008 року

* Свідоцтво про державну реєстрацію АОО №186773, видано Кремінською РДА Луганської області від 24.04.2008 р 

Школу засновано у 1966 році (будівля складається з 3-х поверхів, проектна потужність -640 учнів)..

Ідентифікаційний код: 35753132

Основними принципами Красноріченського освітнього округу є:

  • територіальний;
  • демографічний, що враховує демографічні особливості району;
  • комунікаційний, що враховує наявність і перспективу розвитку транспортних зв’язків в окрузі.​

Освітній простір Красноріченького освітнього округу  складають: 1 дошкільний заклад (с.Бараниківка),центри дошкільної підготовки при освітніх закладах, 6 загальноосвітніх навчальних закладів, із них: 4 загальноосвітні школи I-III ступеню,2 загальноосвітні школи I-II  ступеню  , 1музична школа, центр історико - патріотичного виховання учнів –шкільний музей ,курси підготовки водіїв категорії «А», «Б»(Красноріченська ЗОШ).

Загальноосвітні навчальні заклади I-III cтупенів комп'ютеризовано, мають підключення до Internet, транспортні засоби які закріплені за школами округу в кількості  3 одиниць.

У Красноріченському освітньому окрузі залучаються заклади позашкільної освіти (будинок дитячої творчості, музична школа, художня школа), які мають унікальні можливості щодо реалізації особистісно зорієнтованого навчання школярів, врахування індивідуальних природних здібностей дітей. В окрузі діють функціональні служби, які надають психолого-педагогічну допомогу учням та їх батькам, консультації різних спеціалістів, інформаційну підтримку.

У опорній школі формується база для створення єдиного інформаційного освітнього простору. Це стосується й удосконалення технічного оснащення, і розвитку інформаційної культури педагогічних кадрів, і відпрацювання методик використання ПК. Для функціонування єдиного освітнього простору створено власний сайт http://www.redriverschool.at.ua, матеріали якого структуровані відповідно до напрямів роботи: експериментальна діяльність, методична робота, виховна робота, самоврядування, дистанційна освіта тощо. Опорна школа округу приймає участь у Міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади освіти»,громадській акції «Флагмани освіти і науки України». В окрузі працює наукове товариство учнів та вчителів округу «Інтелект» яке формує творчі, дослідницькі якості учнів, забезпечує умови для індивідуального розвитку особистих досягнень учнів, інтелектуального розвитку, озброює практичними навичками пошукової та науково – дослідницької діяльності. Науково -практична конференція, яка проводиться щорічно в травні є своєрідним підсумком роботи всього педагогічного колективу та учнів.

Красноріченська ЗОШ І-ІІІ ступенів Кремінської районної ради як інноваційний загальноосвітній навчальний заклад  має такі характеристики:

  • конкурентоспроможність – завдяки створенню якісної матеріально – технічної та інформаційно – комунікаційної бази;
  • інформаційна насиченість – унаслідок активного застосування учасниками навчально - виховного процесу різноманітних й інноваційних технологій і систем;
  • інноваційна технологічність - унаслідок експериментування, апробації та системного запровадження інноваційних форм, методів і засобів навчання, виховання й управління;
  • орієнтованість на особистість – унаслідок виявлення й подальшого розвитку особистісних якостей учасників навчально - виховного процесу та їх інтересів;
  • педагогічна творчість – для переважної більшості учасників навчально - виховного процесу внаслідок здійснення політики стимулювання, рефлексії,раціоналізації праці.

Досвід роботи Красноріченської ЗОШ  в міжнародних проектах:

  1. Міжнародний проект «Активні вчителі, активні школи, активне громадянське суспільство»
  2. Програма Польсько – Канадського співробітництва для розвитку за підтримки Фонду «Освіта для демократії»,
  3. Проект «Разом для розвитку», який фінансувався в рамках програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ Республіки Польща,
  4. Міжнародна програма «Intel® Навчання для майбутнього»,
  5. Програма технічної допомоги Міністерства Великобританії з питань Міжнародного Розвитку «Соціально – економічне відродження Донбасу, Україна» та проект «Соціально – економічне відродження Донбасу: Луганськ ХХІ століття»,
  6. Проект «Молодь проти корупції»  завдяки Агентству США з міжнародного розвитку (USAID)Корпорації Виклики Тисячоліття (MCC) та Менеджменту Сістемс Інтернешнл (MSI)
  7. Міжнародна програма ПРООН/ЮНЕЙДС «Рівний-рівному»

Семінари для педагогів Кремінського районну організовані в Красноріченській ЗОШ :

  • 25.01.2011року – науково - практичний семінар для бібліотекарів шкіл  району«Шкільна бібліотека – центр формування інформаційної культури особистості» (Чекмарьова Л.В..Овсієнко Л.М.);
  • 25.03.2011року – науково - практичний семінар для директорів шкіл району та методистів районного методичного кабінету «Стратегічний менеджмент управління навчальним закладом» (Чекмарьова Л.В.);
  • 12. 11.2012 р. семінар учителів філології « Інноваційні технології у викладанні української мови» за участі доктора педагогічних наук , завідувача кафедри української мови Луганського національного університету ім. Т.Г. Шевченка О.М. Горошкіної;
  • 30 .11.2012 року  семінар-практикум «Соціально-психологічна служба школи та розвиток особистості учнів» для  соціальних педагогів та практичних психологів закладів освіти Кремінського району;
  • 14.12.2012 року Науково-практична  конференція «Слово про похід Ігорів»
  • 18.05.2013 окружна науково-практичну конференція «Наукова весна-2013  »  до75-річчя утворення Луганської області.
  • 2013 – 2014 н.р.Науково-практичний семінар «Проектування навчально-виховного простору як умова модернізації додаткових освітніх послуг в опорній школі Красноріченського освітнього округу»  Учасники:  заступники директорів школи з ВР, керівники гуртків шкіл Кремінського району
  • Практикум «Використання інтерактивної дошки у навчально-виховному процесі». Вчителі шкільного округу
  • 2014 – 2015 н.р.Науково-практичний семінар «ІКТ в управлінській діяльності та роботі вчителя»Учасники - директори шкіл Кремінського району
  • Практикум «Розвиток здібностей учнів на засадах теорії множинного інтелекту»Вчителі шкільного округу
  • 2015 –2016 н.р. Науково-практичний семінар «Формування психолого-фізіологічної стійкості, профілактики стресів, розумових, емоційних перевантажень учнів» Учасники –психологи шкіл   Кремінського району
  • Практикум «Творчий учитель - який він?» Вчителі шкільного округу

Створено  на базі опорної школи та організовано роботу постійно діючих формувань:

  • Авторської окружної творчої майстерні вчителів початкових класів з проблеми «Формування творчої особистості молодшого школяра шляхом використання сучасних технологій навчання» – керівник вчитель початкових класів ї  Красноріченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Федоркова Л.В.;
  • Окружного учнівського  парламенту  -  керівник педагог-організатор Красноріченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Анголенко З.І.;
  • Салону управлінських ідей –керівник Красноріченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Чекмарьова Л.В.;
  • Соціально-психологічного пункту освітнього округу – керівник соціальний педагог Красноріченської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  Чекмарьов В.А..

Вчителі округу прийняли в таких заходах  районного та обласного рівнів:

  • науково-освітній проект  «Всеукраїнська мобільна студія популярної науки і техніки» - Кузнєцова А.В., Любар О.В., Хмельницька О.Л.
  • обласний науково-практичний семінар «Використання системнодіяльністного підходу до викладання хімії як основи реалізації хімічної складової Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» - Дегтяренко Є.Г.;
  • навчання у проекті професійного розвитку «Технологія розвитку критичного мислення у шкільній хімічній освіті» - Дегтяренко Є.Г.
  • обласний семінар-тренінг  для класних керівників з методикою інтерактивних виховних годин для учнів 5-10 класів відповідно до програми «Я. Ми. Україна» в рамках проекту «Українська миротворча школа» - Бутко О. М.,
  • обласна науково-практична конференція «Новації в освіті» - Хмельницька О.Л.,
  • обласна науково-практична конференція по патріотичному вихованню – Хмельницька О.Л.,Федоркова Л.В.
  • освітянський форум «Школи Луганщини: досвід надання якісної освіти» -  директор школи  Чекмарьова Л.В. та психолог школи Гайда О.М.

За період функціонування шкільного освітнього округу (2004-2015рр.) вдалося  визначити ряд переваг у існуванні цієї  системи :

  • розширилось коло спілкування сільських школярів із своїми однолітками
  • учні мають право вибирати форму навчання, профіль, факультативи, спецкурси, позакласні та позашкільні заняття;
  • батьки отримали можливість вибирати навчальний заклад для своєї дитини;
  • учні можуть користуватися навчальною, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною базою;
  • вихованці мають право брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо
  • учні отримали змогу брати  участь  у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами;
  • вчителі обмінюються передовим педагогічним досвідом, формується нове педагогічне мислення;
  • вчителі залучаються до участі в семінарах,тренінгах,конкурсах фахової спрямованості;
  • педагоги навчаються ІКТ («Інтел»,курси);
  • керівники шкіл отримують методичну допомогу з питань управління ;
  • голови профспілок організовують спільне дозвілля,огляди ,відпочинок;
  • усім учасникам навчально-виховного процесу надаються транспортні послуги;
  • усі учасники навчально-виховного процесу освітнього округу мають доступ до інформації з усіх галузей знань( Інтернет ).

Публікації з досвіду роботи Красноріченського освітнього округу:

  1. Чекмарьова Л.В.Освітній шкільний округ у сільській місцевості // Директор школи.-2005.-№38-39
  2. Чекмарьова Л.В.,Чекмарьов В.А. Освітній округ(досвід роботи експериментального навчального закладу регіонального рівня),Кремінна -2008;с.62
  3. Чекмарьова Л.В. Профільне навчання  в сільській місцевості //Директор школи.-2009.-№39
  4. Чекмарьова Л.В.  Опорна школа округу//Управління освітою .-2011.№1
  5. ЧекмарьоваЛ.В.,Овсієнко  Л.М. Шкільна бібліотека-центр формування інформаційної культури особистості //Управління освітою.-2011№15
  6. Чекмарьова Л.В.,О.В.Касьянова «МОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ».Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, Г. І. Савонова, І. Л. Голубенко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 186 с.
  7. Дегтяренко Є.Г. : «Використання інтерактивної дошки при викладанні  хімії як засіб підвищення якості  шкільної хімічної освіти» // «Освіта на Луганщині», № 1, 2015

 Рівень професійної підготовки педагогічних працівників.

Кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання

«спеціаліст»

«перша»

«друга»

«вища»

«старший учитель»

«учитель-методист»

2

13

5

11

4

3

 

Виховна робота

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про Державний Гімн України», Концепції національно-патріотичного виховання молоді, затвердженої спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493,наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31 жовтня 2011 року № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Листа МОН № 1/9-376 від 25.07.14 року «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році», Наказу Міністерства освіти і науки України від 27 жовтня 2014 року № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді» наказу по відділу освіти Кремінської РДА «Про вдосконалення роботи з національно-патріотичного виховання в навчальних закладах району» від 27.10.2014р.№166-од з метою виховання у дітей та молоді патріотизму, шанобливого ставлення до державних символів України  в школі розроблено та реалізується освітньо-виховний проект з національно-патріотичного виховання «Україна - моя країна, Красноріченське – мала батьківщина». Проект рекомендований до реалізації в освітній системі Красноріченської ЗОШ протягом 2014-2018 рр. (протокол методичної ради №  2  від 07.11.2014).

Особливої ваги  в наш час набуває питання патріотичного виховання підростаючого покоління. Виховання особистості – громадянина в нашій школі  є діяльним, зорієнтованим на самопізнання і пізнання дитиною світу, його самотворення, розвиток історичної пам’яті, почуттів і понять совісті, чесності, гідності й національної гордості за український народ, приналежність до його держави, мови, культури, традицій тощо.

Педагогічний   колектив  впроваджує нові форми виховної роботи що сприяють  формуванню політичної культури, компетентності і толерантності особистості, вихованню  відданості цінностям демократії, свободи у виборі власних світоглядних позицій, прагнення активно включитись в державотворчі процеси, громадське життя сільської чи міської громади, в якій живе дитина.

Вирішуючи завдання виховної роботи , класні керівники розробили плани національно-патріотичного  виховання згідно з рекомендаціями. Класні керівники на нараді при директорові, методичних нарадах при ЗВР, засіданнях МО  опрацювали  нормативно-правові акти з питань національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, познайомилися з методичними рекомендаціями Інституту інноваційних технологій і змісту освіти щодо національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді та адаптували їх до виховних систем класних колективів.

В рамках реалізації проекту  національно-патріотичного виховання «Україна - моя країна, Красноріченське – мала батьківщина»  в школі були сплановані різноманітні виховні заходи з національно–патріотичного виховання.  Плануючи заходи в рамах проекту  вчителі врахували основні положення Концепції національно-патріотичного виховання, серед них ідеї української спадщини і перспективи розвитку громадянського суспільства. Класні керівники 1-11 класів  провели  змістовні уроки мужності,  усні журнали, круглі столи, виховні години з національно-патріотичної тематики.  Учні школи ─ активісти Всеукраїнської акції «Лист пораненому», V Всеукраїнського конкурсу "Моральний вчинок", доброчинного ярмарку  «Добро починається з тебе», Всеукраїнської  акції  «Голуб миру» та  тематичних лінійок присвячених  Дню миру, Дню  Соборності України, Дню вшанування героїв Небесної Сотні.

В рамках програми патріотичного виховання учнівської молоді учні школи брали участь в проведенні районної патріотичної акції «Україна – це я». Вони  намалювали   малюнки-послання бійцям,що служать в зоні АТО прикраси-обереги, короткі вірші, листи на тему: «Тобі, мій захисник України» Школярі намалювали малюнки -послання бійцям, що служать в зоні АТО на тему «Україна – це я», вони створили  індивідуальні та   колективні роботи, написали вірші, листи на тему: «Тобі, мій захисник України».

Всеукраїнську освітню кампанію «Голуб миру» під гаслом «Право народів на мир» підтримали учні, вчителі та батьки Красноріченської ЗОШ. Заходи, які проведено в школі, а саме: виховні години, конкурс малюнків, виготовлення листівок, тематична лінійка, круглий стіл «Ода миру» ─ привернули увагу дітей та молоді до питань збереження миру.

Завдання духовно-морального виховання підростаючого покоління має надзвичайну значущість. Програма морально - духовного виховання «Сходження до  духовності», яка була затверджена в 2014-2015 н.р.у Луганському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, спрямована на формування і розвиток гармонійної особистості українського громадянина-патріота на засадах християнських духовних цінностей.

В основу програми покладено духовно-моральне виховання: процес формування моральних рис, почуттів, позицій, життєвих випробувань, моральної поведінки, дієвий підхід до дитини, ставлення до учня  як суб’єкта виховання, обов’язкове звернення до досвіду дитини, світу її почуттів. Початковий  етап (2014/2015 рр.) програми морально - духовного виховання «Сходження до духовності» охоплює  аналітико-діагностичну діяльність, пошук і корекцію інноваційних технологій, форм, методів і способів виховання з урахуванням особистісно значущої моделі освіти, вивчення сучасних технологій, узагальнення їх педагогічного досвіду, визначення стратегії і тактики діяльності.

Виховні заходи, які проводились в школі, були  направлені на формування у вихованців національної свідомості, мовної культури – вживання української мови як духовного коду нації, патріотизму, любові до свого народу, до України, активної громадянської  позиції.

З метою створення додаткових умов для самовизначення, саморозвитку, самореалізації особистості, сприяння професійній орієнтації, формування моральних якостей у дітей та підлітків, розвитку творчих здібностей, виявлення та підтримки талановитих та обдарованих учнів, організації їх змістовного дозвілля  здійснено заходи щодо  охоплення позашкільною освітою кожного учня школи.

У школі  працює 21 гурток, а саме: шкільні гуртки - 153 учнів: волейбольна секція, секція боротьби дзю-до, комп’ютерна графіка,  «М’яка іграшка»,  «Українська вишиванка», «Євроклуб», «Географічне краєзнавство»; шкільні гуртки на громадських засадах - 197 учнів: «Паросток», «Юний хімік», «Берегиня», ляльковий театр; творче об'єднання «Супровід шкільного сайту», «Школа екскурсоводів», «Мовленевий дивограй»,«Весела лічба»; додаткова освіта - 56 учнів: курси водііїв, музична школа; гуртки БДТ - 50 учнів:  «Намистинки», гурток «Малюнку і живопису», «Основи наукового дослідження» (секція МАН).

Спортивна робота школи спрямована на загартування підростаючого покоління, формування здорового способу життя. Учениця Самойлова Т. завоювала на Всеукраїнському чемпіонаті з сумо –бронзову медаль(тренер Ткачов В.І.).,вона стала чемпіонкою Європи з сумо в червні 2012 р. У березні 2013 року вихованка  Ткачова В.І. Мордига  Н. завоювала на Чемпіонаті України з сумо срібну медаль у ваговій категорії до 40 кг., бронзову медаль  у ваговій категорії до 45 кг та  бронзову медаль у командному заліку серед дівчат

Зональні змагання з баскетболу: III місце. - дівчата, IV місце - хлопці; «Шкіряний м'яч»: II місце; зональні змагання з волейболу: І місце - хлопці, III місце -  дівчата; Кубок району з волейболу: III місце - хлопці, III місце - дівчата; Кубок Перемоги (футбол) : I місце; зональні змагання з футболу: I місце

«Найкращий спосіб пізнання демократії – це набуття власного досвіду щодо неї» – загальновідома істина. Шкільне самоврядування є однією із важливих умов залучення учнів до громадської діяльності.  Шкільний парламент ─ орган самоврядування  Красноріченської ЗОШ виховує в учнів ініціативу, активність, самостійність, самокритичність, відповідальність, організаторські здібності, формує вміння планувати, обирати головні напрямки у роботі, чітко налагоджувати контроль і перевірку виконання, правильно розподіляти обов'язки, забезпечувати координацію дій.. Основою виховання громадянськості є активне залучення членів  до вирішення тих проблем, які стоять перед суспільством. Одним з найефективніших шляхів є розробка та реалізація учнівським самоврядуванням волонтерських акцій, екологічних проектів, пошуково-дослідницької діяльності. У школі були проведені волонтерські  акції «Допоможи» (збір коштів на лікування учениці 11 кл. Іванової Любові та  учениці 4-а кл.  Шевцової Світлани). Шкільний парламент  це – справжня школа демократії, школа громадянського становлення підростаючого покоління. Фоменко Анжела - лідер шкільного парламенту була нагороджена  відділом освіти Кремінської РДА за  активну моральну та громадянську позицію та  плідну співпрацю з  педагогічним колективом школи.

Матеріально-технічна база.

Наявність кабінетів.

Математики – 1, фізики – 1, хімії – 1,   біології – 1, української мови й літератури – 2, іноземної мови – 1, зарубіжної літератури – 1, історії і правознавства –1, майстерні з обробки  металу  й  дерева – 1, музеї – 2.

Комп’ютерні класи.

Школа обладнана комп’ютерною технікою. Діє три кабінети інформатики: № 1 (12 комп’ютерів), № 2 (10 комп’ютерів), № 3 (10 комп’ютерів).

Спортивні зали. спортивний зал і гімнастичний зал.

Бібліотека. Станом на 01.09.2015 р. фонд навчальної літератури нараховує 7316  підручників, основний фонд складає  15056 примірників, з них 7740 ─ художня література. Комплектування бібліотечних фондів здійснювалось за рахунок бюджетних та батьківських коштів. Згідно з планом комплектування фондів шкільних бібліотек навчальною літературою школою було отримано за 2014-2015н.р. 560 підручників.

До послуг учнів та вчителів електронна бібліотека Користуючись електронною бібліотекою, зокрема використовуючи  для підготовки інформацію з Інтернету, учні брали активну участь та займали призові місця у Всеукраїнських, обласних та районних конкурсах, змістовно, цікаво писали реферати, доповіді.

Актова зала. Актова зала на 120 місць.

Їдальня. Їдальня на 140 місць, буфет.

Внутрішні туалети. Обладнані та діють внутрішні туалети (окремо для хлопчиків і дівчаток та службові).

Спортивний та ігровий майданчик.

Крім того: телевізорів -1 , мультимедійних проекторів -4, інтерактивних дошок -2, , музичних центрів – 1, цифрових фотоапаратів – 1, відеокамер –1

Реорганізація шкіл

  

Орієнтовна кількість учнів, які будуть навчатися в опорній школі.

Кількість учнів в Красноріченській ЗОШ станом на 05.09.2015р.- 322 учня. Планується підвезення близько 96  учнів із реорганізованих шкіл. Загальна кількість учнів становитиме близько  425 чоловік.

Наявність та потреба транспорту для підвезення учнів до опорних шкіл.

2 автобуса для підвезення є в наявності, потреба ще в 2 транспортних засобах.

 

Маршрути підвозу:

Красноріченська ЗОШ -  Бараниківська ЗОШ      відстань 8 км

Красноріченська ЗОШ - Новомикільська ЗОШ   відстань 14 км

Красноріченська ЗОШ-  МакіївськаЗОШ            відстань 18 км.

Красноріченська ЗОШ мікрорайон Білосвитівка  відстань 5 км

Красноріченська ЗОШ мікрорайон Загорянівка  відстань 10 км

Красноріченська ЗОШ мікрорайон Залиман       відстань 11км

Основні управлінські функції по реорганізації:

  1. Професійний розвиток вчителів
  2. Скорочення педкадрів
  3. Скорочення технічного персоналу
  4. Працевлаштування педагогів

Проектно - кошторисна документація ( розробляє бухгалтерія відділу освіти) на опорну школу включає:

Ремонтні роботи

Утримання  учнів

Витрати на комунальні послуги

Придбання меблів

Інвестиції в оснащення кабінетів фізики,географії,біології

Встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом для всіх учителів і учнів в опорній школі

Інвестиція в шкільну бібліотеку

Заходи з енергозбереження

Інвестиції в нові спортивні споруди, які використовуватимуться як для уроків, так і для позашкільної діяльності

Очікувані результати

Сильні сторони:

  • модернізація мережі загальноосвітніх закладів;
  • збереження початкових шкіл у невеликих населених пунктах;
  • створення профільної старшої школи з високим рівнем матеріально-технічного забезпечення;
  • оптимізація мережі професійної освіти

Можливості:

  • концентрація фінансових ресурсів в опорних та старших школах;
  • запровадження різних форм організації профільної та професійної освіти

Слабкі сторони:

  • матеріально-технічне забезпечення загальноосвітніх закладів;
  • доступність профільної та професійної освіти у сільській місцевості;
  • забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами;
  • брак коштів на утримання початкових шкіл

Загрози:

  • некомпетентність осіб, які будуть вирішувати “долю” закладів освіти;
  • неможливість відкриття академічних ліцеїв в окремих районах із-за відсутності потрібного контингенту
Категорія: Управління школою | Додав: Qri | Теги: кращий проект опорної школи
Переглядів: 1113 | Завантажень: 43 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
З якою метою ви відвідуєте наш сайт?
Всього відповідей: 123

Форма входу

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини osvita.ua

Час життя сайту


Наша адреса: 92913,КЗ "Красноріченський ліцей",кв.Верстатобудівників,5 смт.Красноріченське Кремінського р-ну Луганської обл © 2024
Сайт створено вчителем математики Прошельцовою О.А
Створити безкоштовний сайт на uCoz