Создание горизонтального CSS меню без изображения
ОНЗ "Красноріченський ЗЗСО І-ІІІ ст."Середа, 19.12.2018, 12:32

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Захист дітей

Меню сайту

Категорії розділу
Новини шкільного округу [95]
Новини школи [393]

Блог вчителя

Тести до ЗНО

Тобі, учителю

Головна » 2018 » Листопад » 12 » Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти
12:25
Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти

10 листопада 7 вчителів МО природничо-математичних наук та початкових класів присвятили свій вихідний день інтернет-конференції «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти». Конференція тривала з 9-30 до 18-30 і охопила велику кількість питань:

  • Любов Цукор. Відкриття конференції, вступне слово.
  • ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Юлія Батура. «Учнівський STEM-проект – це реально!».
  • ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Олександр Козленко. «Як розбудовується STEM: інтеграція природничих наук в початковій школі».
  • Вікторія Бартюк. «Розробка та реалізація учнівських STEM, STEAM проектів як запорука розвитку навичок ХХІ століття».
  • Маргарита Калюжна. «Успішні практики впровадження STEAM у закладах освіти».
  • Сергій Петров. «Мотиваційна лекція «Як полюбити хімію за 25 хвилин».
  • Сергій Радогуз. «Досвід організації масштабних STEM-заходів».
  • Панельна дискусія

STEM – це поєднання науки, математики, технологій та інженерії, які ми звикли сприймати відокремлено один від одного. І досить незвичною для традиційної школи особливістю є те, що технології, математика та інженерія не вивчаються як окремі науки (навіть із урахуванням міжпредметних зв’язків), а сприймаються учнями як єдність наукових знань і практичних прийомів їх застосування.

У такому разі вчитель перестає бути основним джерелом знань. У центрі уроку – проблема чи практичне завдання. А діти мають самостійно знайти шляхи вирішення проблеми, застосувавши наявні знання, здійснивши експеримент і, можливо, зробивши помилки.

Що ж робити учителеві? Запропонувати необхідний інструментарій, спостерігати за ходом наукового пошуку, стимулювати до висновків, допомагати зрозуміти і усунути недоліки.

Логічно, що за таких умов на перший план виходить не володіння теорією, а вміння використовувати свої знання на практиці. І уроки стають практичними заняттями, які демонструють можливості застосування теоретичних знань у конкретних ситуаціях.

Розробляючи моделі, створюючи проекти, діти аналізують інформацію, співвідносять її з наявним досвідом і знаннями. Це формує в них упевненість у власних силах, переконаність у тому, що вони зможуть за необхідності вирішити складні проблеми.

Групова робота, що часто застосовується у такого роду проектах, привчить висловлювати власну думку, відстоювати її, співпрацювати з однокласниками, сприймати і розуміти точку зору іншої людини. Використання STEM-проектів під час навчального процесу навчить дітей аналізувати завдання, формулювати дослідницьку гіпотезу, застосовувати оригінальні способи пізнання, розвиватиме аналітичне і критичне мислення.  STEM-проекти можна втілити у життя в будь-якій школі, незалежно від того, яке у неї фінансування. Головне – це наявність бажання у вчителів та належна мотивація у школярів.

За результатами конференції вчителі отримали свідоцтва та набули нових неоціненних знань.

Категорія: Новини школи | Переглядів: 50 | Додав: Qri | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
З якою метою ви відвідуєте наш сайт?
Всього відповідей: 81

Форма входу

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Соціальні закладки

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини osvita.ua

Час життя сайту


Наша адреса: 92913,Красноріченська ЗОШ,кв.Верстатобудівників,5 с.Красноріченське Кремінського р-ну Луганської обл © 2018
Сайт створено вчителем математики Прошельцовою О.А
Створити безкоштовний сайт на uCoz